הוספת מחלקה
מדריך זה יסביר כיצד להוסיף מחלקות ברמת החברה, הוספת מחלקות תאפשר מידור של עובדים, אנשי קשר ומסמכים במערכת כך שרק משתמשים אשר מורשים לצפייה במחלקה מסוימת יוכלו לצפות בעובדים, אנשי קשר ו/או מסמכים השייכים לאותה מחלקה.
הוספת מחלקה חדשה
על מנת להוסיף מחלקה יש לבצע את הפעולות הבאות:
- בתפריט הראשי המופיע בצד ימין לחץ\י על 'הגדרות'
- בתת-התפריט, נוודא כי אנו באזור 'כללי' ונלחץ על לשונית 'מחלקות'
- לחץ\י על הכפתור 'הוסף מחלקה' הכחול בחלק השמאלי של המסך
- כעת יש לרשום את שם המחלקה הרצויה וללחוץ על 'שמירה' לשמירת המחלקה החדשה
קביעת מחלקת-אב
בעת הקמת מחלקה חדשה לאחר המחלקה הראשונה, יהיה אפשר לבחור מחלקת "אב" – אשר תרחיב את יכולת המידור בין בעלי תפקידים בחברה.
לדוג' –
מחלקת שירות לקוחות מנוהלת ע"י יוסי ובה 2 צוותי עובדים, הצוות של אבי והצוות של שני.
בעת הקמת מחלקות, נקים מחלקה בשם "שירות לקוחות" אשר תהיה מחלקת "אב" למחלקות "צוות אבי" ו-"צוות שני". את הרשאת הצפייה של יוסי נגדיר למחלקת "שירות לקוחות" ואת של אבי ושני למחלקות שלהם.
מצב זה מאפשר ליוסי לצפות בנתונים הקשורים גם לצוות של אבי וגם לצוות של שני, בעוד לאבי ושני עצמם, יש אפשרות לצפות בנתונים שלהם ושל העובדים שמשויכים למחלקה שלהם בלבד.
