הוספת מחלקה

תוכן עניינים

הוספת מחלקה

מדריך זה יסביר כיצד להוסיף מחלקות ברמת החברה, הוספת מחלקות תאפשר מידור של עובדים ומסמכים במערכת כך שרק משתמשים אשר מורשים לצפייה במחלקה מסוימת יוכלו לצפות בעובדים ו/או מסמכים השייכים לאותה מחלקה.

הוספת מחלקה חדשה

על מנת להוסיף מחלקה יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. בחלק השמאלי העליון של המסך לחץ\י על כפתור גלגל השיניים על מנת להיכנס להגדרות החברה
  2. בעמוד הגדרות החברה לחץ\י על הלשונית מחלקות
  3. לחץ\י על הכפתור 'הוסף מחלקה' הכחול בחלק השמאלי של המסך
  4. כעת יש לרשום את שם המחלקה הרצויה וללחוץ על 'שמירה' לשמירת המחלקה החדשה

בעת הקמת מחלקה חדשה לאחר המחלקה הראשונה, יהיה אפשר לבחור מחלקת "אב" – אשר תרחיב את יכולת המידור בין בעלי תפקידים בחברה.

לדוג' –
מחלקת שירות לקוחות מנוהלת ע"י יוסי ובה 2 צוותי עובדים, הצוות של אבי והצוות של שני.
בעת הקמת מחלקות, נקים מחלקה בשם "שירות לקוחות" אשר תהיה מחלקת "אב" למחלקות "צוות אבי" ו-"צוות שני". את הרשאת הצפייה של יוסי נגדיר למחלקת "שירות לקוחות" ואת של אבי ושני למחלקות שלהם.
מצב זה מאפשר ליוסי לצפות בנתונים הקשורים גם לצוות של אבי וגם לצוות של שני, בעוד לאבי ושני עצמם, יש אפשרות לצפות בנתונים שלהם בלבד.

מאמר זה עודכן ב: 27 בינואר 2025

האם המאמר עזר לך?

תודה על המשוב!
נתקלתם בבעיה? דווחו לנו עליה