תיקיות במסכי התקבלו וטפסים
מדריך זה מציג את יכולת ה"תיקיות" במערכת EasyDo, המאפשרת לארגן ולנהל מסמכים ותבניות בצורה יעילה יותר. יכולת זו זמינה במסך "התקבלו" ובמסך "טפסים".
מהן "תיקיות" ומתי להשתמש בהן?
"תיקיות" הן כלי ארגוני חדש במערכת EasyDo, המאפשר לקבץ מסמכים (במסך "התקבלו") ותבניות/שאלונים (במסך "טפסים") ליחידות לוגיות. הן משפרות את סדר וניהול התוכן, ומקלות על איתור פריטים ספציפיים.
מטרת הפונקציונליות:
ארגון וסדר: לקבץ מסמכים ותבניות לפי קטגוריות, פרויקטים, לקוחות, או כל חלוקה רצויה אחרת.
ניהול יעיל: לאתר במהירות פריטים בתוך כמויות גדולות של מסמכים/תבניות.
הפעלת תצוגת "תיקיות" ושינוי ממשק המשתמש
תצוגת התיקיות מופעלת באמצעות כפתור ההזזה הייעודי, ומשנה את מבנה המסך.
שלבי הפעלת התצוגה:
מיקום: גשו למסך "מסמכים" > "התקבלו" או למסך "טפסים".
הפעלת התצוגה: בצד שמאל למעלה של המסך, אתרו את כפתור ההזזה (שמשמש גם למעבר בין תצוגת קוביות ותצוגת רשימה). העבירו אותו למצב "תצוגת תיקיות".
שינוי ממשק המשתמש בתצוגת תיקיות: עם הפעלת התצוגה, מבנה המסך ישתנה:
אזור תיקיות אנכי: יופיע אזור מלבני אנכי חדש, הממוקם בין התפריט הראשי (בצד ימין) לבין רשומות המסמכים/תבניות (בצד שמאל). באזור זה יוצגו רשימת התיקיות.
תיבת סימון לפריטים: לכל מסמך/תבנית/שאלון תוצג כעת תיבת סימון.
שורת פקדים תחתונה: בעת סימון פריטים, תופיע שורת פקדים חדשה בתחתית המסך.
ניהול תיקיות ופריטים בתוכן
תצוגת התיקיות מאפשרת יצירה, עריכה, והעברה של פריטים.
א. יצירת תיקייה חדשה:
במצב "תצוגת תיקיות", מתחת לשורת החיפוש, לחצו על כפתור "תיקייה חדשה".
בחלון שנפתח, הזינו שם ייעודי לתיקייה החדשה.
לחצו על הכפתור הכחול שבתחתית החלון, עליו רשום "תיקייה חדשה", כדי ליצור את התיקייה.
ב. העברת פריטים לתיקייה:
הערה חשובה: לא ניתן לשייך פריט ליותר מתיקייה אחת בלבד. פריט יכול להיות קיים רק בתיקייה אחת בכל רגע נתון.
סמנו את תיבות הסימון ליד המסמכים/תבניות/שאלונים שברצונכם להעביר.
בשורת הפקדים שמופיעה בתחתית המסך, לחצו על כפתור "העבר לתיקייה".
להעברת תבניות/שאלונים:
לחיצה על כפתור "העבר לתיקייה" תפתח חלון בשם "העברה לתיקייה".
בחרו את תיקיית היעד הרצויה.
לחצו על הכפתור הכחול שבתחתית החלון, עליו רשום "העברה לתיקייה", לביצוע ההעברה בפועל.
להעברת רשומות תהליכים (מסמכים ממסך התקבלו/שליחויות):
לחיצה על כפתור "העבר לתיקייה" תפתח חלון בשם "הזז מסמכים".
בחרו את תיקיית היעד הרצויה.
לחצו על הכפתור הכחול שבתחתית החלון, עליו רשום "הזז מסמכים", לביצוע ההעברה בפועל.
ג. ניהול תיקיות (שינוי שם, סדר, מחיקה, יצירת תת-תיקייה):
גישה לאפשרויות ניהול: כדי לגשת לאפשרויות ניהול של תיקייה ספציפית, רחפו עם סמן העכבר מעל שם התיקייה בתוך אזור התיקיות האנכי. אייקון שלוש הנקודות יופיע בצד שמאל של שורת שם התיקייה. לחצו על אייקון זה.
האפשרויות בתפריט הנפתח:
תיקייה חדשה: בחירה באפשרות זו תאפשר יצירת תת-תיקייה תחת התיקייה הנוכחית.
שינוי שם: ניתן לשנות את שמה של תיקייה קיימת.
שינוי סדר: ניתן לשנות את מיקום התיקייה ברשימה (באמצעות גרירה או פקדים ייעודיים).
מחיקת תיקייה: ניתן להסיר תיקייה לחלוטין.
השלכה: מסמכים/תבניות/שאלונים שהיו בתוך תיקייה שנמחקה, יועברו אוטומטית לתיקייה המיוחדת הנקראת "ללא תיקייה".
נראות והרשאות בתצוגת תיקיות
חשוב להבין כי יצירת תיקיות אינה משפיעה על הרשאות הגישה הקיימות במערכת.
הרשאות צפייה: משתמשים ימשיכו לראות בתוך התיקיות רק את המסמכים/תבניות/שאלונים אותם הם מורשים לראות על פי הרשאות הצפייה שהוגדרו להם במערכת.
תיקיות "ריקות" למשתמשים מסוימים: אם משתמש חשוף (ויזואלית) לתיקייה מסוימת, אך אין לו הרשאה לצפות באף אחד מהפריטים שבתוכה, התיקייה פשוט תופיע עבורו כריקה (מכיוון שהתוכן אינו גלוי לו).
סרטון הדרכה
סרטון ההדרכה הבאה מציג את השימוש וההפעלה של היכולת במערכת בדגש על פרטים חשובים שצריך לדעת בעת שימוש וגישה אל יכולת התיקיות במערכת.