מסך טיוטות

תוכן עניינים

מסך טיוטות

מדריך זה מסביר על מסך "טיוטות" במערכת EasyDo, המאפשר לשמור, לגשת ולנהל תהליכי שליחת מסמכים מזדמנים שלא הושלמו, ובכך לחסוך זמן עבודה יקר.

מהו מסך "טיוטות" ולשם מה הוא נחוץ?

מסך "טיוטות" משמש כמקום אחסון לתהליכי שליחת מסמכים מזדמנים שנוצרו במערכת, אך נעצרו לפני סיומם. הוא מאפשר לשמור התקדמות עבודה ולחזור אליה במועד מאוחר יותר, במקום להתחיל תהליך מחדש.

מיקום המסך: ניתן למצוא את מסך "טיוטות" בתפריט הצדדי, תחת אזור "מסמכים" > "טיוטות".

מתי להשתמש בשמירת טיוטה?

  • כאשר התחלתם תהליך שליחה של מסמך מזדמן (לדוגמה, העליתם קובץ והגעתם לשלב הגדרת הנמענים או הצבת שדות), אך אינכם רוצים/יכולים לסיים את השליחה באופן מיידי.

יצירה ושמירת טיוטה של תהליך שליחה מזדמן

שמירת טיוטה מתבצעת באופן אוטומטי ובאופן יזום במהלך תהליך יצירת מסמך מזדמן לשליחה.

א. שמירה אוטומטית כטיוטה:

  • תהליכי שליחת מסמך מזדמן נשמרים אוטומטית כטיוטה ברגע שמגיעים לשלב הגדרת הנמענים.

  • כל התקדמות שתבצעו לאחר מכן בשלבי התהליך (כגון הצבת שדות על המסמך), תיכלל גם היא בטיוטה השמורה אוטומטית. (יכולות כמו "כיתוב קבוע" מאפשרות להציב מידע מקובע על המסמך).

ב. שמירה יזומה של טיוטה:

  • בפינה השמאלית העליונה של מסך עריכת המסמך, קיים כפתור "טיוטה". לחיצה עליו מאפשרת לוודא את שמירת הטיוטה באופן ידני בכל עת במהלך התהליך.

ג. יציאה מהתהליך:

  • ניתן לצאת מהתהליך על ידי לחיצה על כפתור ה-"X" בפינה הימנית העליונה של המסך.

ניהול והמשך עבודה על טיוטות קיימות

מסך "טיוטות" מספק רשימה של כל תהליכי שליחת המסמכים המזדמנים שנשמרו כטיוטות, ומאפשר חזרה נוחה לעבודה.

א. תוכן מסך "טיוטות":

  • המסך מציג רשימה של כל טיוטות תהליכי שליחת מסמכים מזדמנים.

  • עמודות בתצוגה (ברירת מחדל 5 עמודות, ניתנות להתאמה):

    • שם המסמך (עמודה קבועה).

    • עדכון אחרון.

    • סוג.

    • נוצר על ידי.

    • מזהה מסמך.

  • סרגל חיפוש: מאפשר לאתר טיוטות ספציפיות ברשימה.

ב. המשך עריכה של טיוטה קיימת:

  1. גישה למסך טיוטות: נווטו אל מסך "טיוטות" (מסמכים > טיוטות).

  2. איתור הטיוטה הרצויה: אתרו ברשימה את תהליך השליחה עליו ברצונכם להמשיך לעבוד.

  3. המשך עריכה: לחצו על כפתור "המשך עריכה" הנמצא בצד שמאל של שורת הטיוטה הרלוונטית.

  4. חידוש התהליך:

    • לאחר לחיצה על "המשך עריכה", תגיעו ישירות לשלב הגדרת הנמענים בתהליך.

    • אם בעת יצירת התהליך במקור סיימתם כבר להגדיר את הנמענים, מה שהוגדר בתחילה כבר יופיע וניתן יהיה ללחוץ על כפתור "הבא" כדי לעבור לשלבים הבאים.

    • כל הגדרות והשדות שהוצבו על המסמך, ימתינו לכם בדיוק כפי שהשארתם אותם.

  5. סיום השליחה ומחזור חיים של טיוטה:

    • המשיכו בתהליך השליחה כרגיל, עד לשלב הסיכום, ושלחו את המסמך במלואו.

    • לאחר שתסיימו את תהליך השליחה במלואו, רשומת הטיוטה תיעלם ממסך "טיוטות".

ג. מחיקת טיוטה:

  • לצד כפתור "המשך עריכה", קיים גם כפתור "מחק" המאפשר להסיר טיוטה מהרשימה.

סרטון הדרכה

סרטון ההדרכה הבאה מציג את השימוש וההפעלה של היכולת במערכת בדגש על פרטים חשובים שצריך לדעת בעת שימוש וגישה אל מסך טיוטות.

האם המאמר עזר לך?

תודה על המשוב!
נתקלתם בבעיה? דווחו לנו עליה